Nastavení porovnávače zboží – Zboží.cz

Vložení konverzního kódu

1) Přejděte do sekce E-shop – Webová analytika – Ostatní měřící kódy.

2) Zde dohledejte blok pro Zboží.cz viz obrázek.

3) Zde je potřeba uvést ID a Tajný klíč. Tyto kódy získáte v administraci Zboží.cz v sekci  Měření konverzí – Standard.

Zde je nutné:
1) Odsouhlasení obchodních podmínek
2) Vygenerování tajného klíče a ID
3) Zapnutí měření konverzí 

Nastavení cen dopravy a výdejních míst

Cena doprav a výdejních míst lze generovat přímo do XML feedu. Je však potřeba při generování feedu tuto možnost povolit. Přejděte do sekce E-shop – Export – Export produktů a v kolonce portál si zvolte Zboží.cz a následně zatrhněte „„.


Aby se informace na Zboží.cz správně zobrazovaly, je nutné doplňující nastavení přímo v administraci Zboží.cz. Přejděte do záložky Provozovna – Doprava a výdejní místa – Doprava. Zde nastavte jednotlivé dopravce a následně i výdejní místa. Následně jsou data z XML feedu načítána k jednotlivým položkám.

Pozor: Pokud bude e-shop pouze posílat síť výdejních míst v XML feedu, ale nebude mít tuto síť přidanou i v administraci, informace se na Zboží.cz nezobrazí.

Dále nezapomeňte zkontrolovat odstavec „Nastavení cen„. Zde je potřeba zatrhnout volbu „Feed„. Poté se budou dopravy na Zboží.cz zobrazovat dle nastavení v e-shopu.

Jak vyplnit CATEGORYTEXT

1) Přejděte do sekce E-shop – Kategorie produktů.

2) Zde klikněte na ikonu tužky, případně přejděte do podkategorie kliknutím na tlačítko vstup do podkategorií a následně až zde na ikonu tužky u dané podkategorie. Doporučujeme Zboží.cz kategorie nastavit ke všem kategoriím a podkategoriím.

3) Máte-li kategorii či podkategorii otevřenou, najděte políčko „Zboží.cz kategorie„.

4) Zde do políčka vyplňte kategorii ze stromu kategorií Zboží.cz. Zadávat byste měli nejspecifičtější kategorii, tedy poslední položku ze stromu kategorií Zboží.cz.

Příklad:
Máme kategorii Trička pro ženy. Pokud se podíváme do seznamu kategorií, uvidíme, že Zboží.cz má například kategorii Dámské oblečení. My však potřebujeme dostat produkt nejenom do Dámského oblečení, ale i přímo do konkrétní kategorie a to Dámská trička, která je pro naši kategorii nejvíce specifická.

Takto může vypadat celá cesta:
Oblečení a móda | Dámská móda | Dámské oblečení | Dámská trička, tílka a košile | Dámská trička

Nám, ale stačí uvést pouze poslední kategorii z této struktury tedy „Dámská trička„. Zbytek se již do feedu doplní automaticky. Produkt se tak zobrazí nejen v poslední kategorii Dámská trička, ale i v kategoriích Oblečení a móda, Dámská móda, Dámské oblečení, Dámská trička, tílka a košile.

Můžete si všimnout, že při zadání prvních písmen se zobrazí roletka s nabídkou. Jedná se právě o nejspecifičtější kategorie Zboží.cz. Stačí si tedy pouze z našeptávače vybrat.

Pozor: Pokud máte produkt přiřazený k více kategoriím, bude se přiřazovat k té kategorii, která je u něj označena jako Upřednostňovaná.

 

Jak vyplnit tag EXTRA_MESSAGE

EXTRA_MESSAGE je doplňková informace kterou můžete připojit k produktům. Využít můžete tyto možnosti:

Dárek zdarma
Prodloužená záruka
Voucher na další nákup
Příslušenství zdarma
Pouzdro zdarma
Montáž zdarma

EXTRA_MESSAGE nastavíte přímo v sekci E-shop – Produkty – Produkty.

Zde si otevřete produkt pomocí ikony tužky.

Klikněte na záložku „Exportní feedy„.

Zde si již z roletky doplňkovou informaci vyberete.

Updated on Květen 26, 2022

Was this article helpful?

Related Articles

Leave a Comment