Feed pro Facebook

Pomocí facebook feedu můžete nahrát své produkty na sociální síť facebook a využít je při marketingu vašeho eshopu. V návodu si ukážeme jak feed získat a jak produkty na facebook nahrát.

Kde facebook feed najdete? Půjdete do sekce E-shop -> Export -> Export produktů.

Zde si z první roletky zvolíte možnost Facebook feed a kliknete na tlačítko Vygenerovat.

Tím získáte adresu, na které jsou informace o vašich produktech, které máte na eshopu.

Nyní půjdete na adresu Facebook Business Manageru:

business.facebook.com

Zde kliknete na Vytvořit účet.

V dalším kroku se přihlásíte svým facebook účtem (pokud ho ještě nemáte, tak si ho můžete založit zde: facebook účet). Zobrazí se vám poté okno, kde zadáte název vaší společnosti. Název je zcela volitelný.

V dalším kroku ještě vyplníte váš email, na který chcete dostávat upozornění. Kliknete na Dokončit.

Nyní se nacházíte v administraci Business Manageru. Půjdete do Nastavení firmy.

Z levého menu zvolíte Zdroje dat a možnost Katalogy.

Kliknete na Přidat a zvolíte Vytvořit nový katalog.

Zadáte jakýkoli název a kliknete na Vytvořit katalog (v roletce Typ by měla být uvedena možnost Produkty).

Budete vyzváni, abyste přidali další lidi ke katalogu, ale tuto možnost nemusíte využívat. Stačí kliknout na Přeskočit.

V dalším kroku vám bude oznámeno, že jste vytvořili nový katalog.

Katalog je vytvořený. Nyní na jeho název kliknete.

Poté vpravo dáte Přidat položky.

Nyní natavujete nahrání feedu s produkty. Dáte levou možnost Set a Schedule (nastavit čas nahrávání).

Níže zadáte URL adresu facebook feedu, kterou jste si již dříve vygenerovali v administraci eshopu (viz výše).

Také můžete nastavit čas, kdy se má feed aktualizovat – bude se stahovat z eshopu (v administraci eshopu doporučujeme po každé větší změně produktů feed přegenerovat, aby docházelo ke stažení aktuálních informací).

Následně vyberete měnu (CZK nebo EUR).

Kliknete na Start Upload (začít nahrávat).

Nyní se budou vaše produkty nahrávat na facebook.

Jakmile se objeví nápis hotovo, tak kliknete na Done (dokončit).

Pokud sjedete níže, tak se vám zobrazí upozornění popř. chyby. Nutné je odstranit červené errory (chyby). Chyby je možné na eshopu odstranit. Některá z těchto doporučení můžete na eshopu také odstranit – např. přidání google product category (dělá se tak v nastavení každé kategorie na eshopu). Např. shipping_country se do feedu nepropisuje. Toto upozornění můžete ignorovat.

Chcete se o odstranění chyb a upozornění dozvědět více? Připravili jsme pro vás speciální článek – Odstranění chyb a upozornění.

 

Updated on Srpen 10, 2018

Was this article helpful?

Related Articles

Comments

    1. Dobrý den,
      jaké nastavení kategorie máte prosím na mysli? Nastavení produktové kategorie na eshopu?
      Můžete nám prosím poslat bližší informace na podpora@bohemiasoft.com nebo přímo z Vaší administrace?
      Vše prověříme.
      Děkuji, David

Leave a Comment