Glami pixel je velice silný marketingový nástroj, který Vám při využívání porovnávače Glami dokáže přinést větší množství objednávek.
Pokud nakupujete módu na internetu, tak to s sebou přináší celou řadu možných problémů. Obzvláště, pokud nakupujete u neznámého prodejce. Nemusí odpovídat kvalita látky nebo velikost oblečení. Co se s tím dá dělat? Glami se touto otázkou zabývalo a přišlo s řešením v podobě skvělého Glami pixelu.
Co je to Glami pixel?
Glami pixel způsobí, že se na porovnávači Glami budou návštěvníkům přizpůsobovat produkty, které návštěvník uvidí. Jedná se o zobrazení podle preferencí. Produkty se řadí podle:
– obchodu,
– ceny,
– barvy,
– stylu,
– velikosti.
Podle průzkumů se uvádí, že pokud má zákazník již pozitivní zkušenost s obchodem, tak je až 6x pravděpodobnější, že v daném obchodu nakoupí znovu. Může se tedy takovémuto zákazníkovi začít upřednostňovat právě váš eshop, pokud již u vás tento zákazník jednou nakoupil nebo ho dokonce jen navštívil. Navíc se mu mohou také začít zobrazovat příbuzné produkty, takže zákazník se tak může dostat i na váš eshop, i když u vás ještě nikdy nebyl.
Hlavní výhodou Glami pixelu je to, že lépe cílí na daného zákazníka. Zobrazuje relevantnější produkty a přispívá ke zvýšení tržeb a objednávek na eshopu. Pixel také způsobí, že se budou méně zobrazovat produkty, které mají hodně prokliků, ale jsou málo objednávané. Pixel také dokáže cílit na zákazníky, kteří jsou podobní těm, kteří u vás již nakoupili.
Jak Glami pixel funguje?
Glami pixel funguje na stejném principu jako Facebook pixel. To znamená, že pokud jste v prohlížeči přihlášeni na Facebook a v jiném okně si prohlížíte nějaké produkty, tak Facebook pixel dokáže zachytit, co si prohlížíte a také to, jestli jste daný produkt koupili. Podle toho se vám poté bude zobrazovat odpovídající reklama na Facebooku. Glami funguje na stejném principu. Glami pixel dokáže rozpoznat člověka, který u vás již nakoupil nebo váš eshop alespoň navštívil a podle toho mu zobrazí vaše produkty upřednostňovaně přímo na Glami.
Pokud máte aktivované Glami v režimu zdarma, tak od 1.10.2017 musí být Glami pixel implementovaný povinně. Pokud máte placenou verzi, tak sice nemusíte Glami pixel využívat, ale určitě doporučujeme, abyste si ho implementovali. Proč nevyužít takto mocnou marketingovou zbraň.
Pokud chcete Glami pixel implementovat, tak je zapotřebí nejdříve získat potřebný pixel. Ten získáte po přihlášení zde:
Kód, který získáte, bude vypadat takto a stačí z něj získat ID, které je vyznačené na následujícím obrázku.
Poté půjdete do sekce E-shop -> Nastavení eshopu -> Základní nastavení.
Pokud na stránce sjedete níže, tak zde uvidíte možnost Glami pixel. Stačí jen ID z kódu zkopírovat a uložit.
Tím je implementace Glami pixelu hotová.