Propojování uživatelských a systémových způsobů dopravy a platby

Propojení způsobů platby a dopravy je velice důležité, aby zákazník věděl, jak může zaplatit a jakou dopravu zvolit. Například způsob dopravy Osobní odběr budete chtít propojit jen s možností platby Pobočka Praha a nepropojovat např. s dobírkou.

Podíváme se, jak můžete nastavit automatické propojení – tedy propojení každé dopravy s každou platbou (zmíníme se i o tom, kde si nastavíte propojení jen některých plateb a doprav).

Půjdeme do sekce E-shop -> Nastavení eshopu -> Základní nastavení.

Zde si můžete zaškrtnout možnosti Propojovat nové uživatelské způsoby dopravy s platbami a naopak nebo Propojovat aktivované systémové způsoby dopravy s platbami a naopak. Platby si můžete zadávat vlastní (nové uživatelské způsoby dopravy) nebo máme připravené již přednastavené a stačí je jen zaškrtnout (systémové způsoby dopravy).

Poté si můžete v sekci E-shop -> Poštovné -> Způsob dopravy nebo Způsob platby zvolit buď systémové (přednastavené) nebo své vlastní způsoby dopravy a platby. Je to zároveň místo, kde si můžete propojit jen některé způsoby dopravy a jen některé způsoby platby. Výše uvedená možnost propojovala všechny způsoby dopravy a platby.

Ukažme si, jak budeme postupovat, pokud nechceme mít propojené všechny způsoby dopravy se všemi způsoby platby. Vybereme si jednu z předdefinovaných plateb – např. Českou poštu balík do ruky – a klikneme na ikonku ozubených koleček.

Dole klikneme na možnost Nastavení.

V daném okně si jen zvolíme, se kterými způsoby platby má být Česká pošta propojená.

Podobně vše provedeme i u vlastních způsobů dopravy.

Na eshopu v košíku vidíte, že se Způsoby dopravy a Způsoby platby propojují. Dokud nezaškrtnete způsob dopravy, tak způsoby platby jsou zašedlé.

Po zaškrtnutí některého ze způsobů dopravy jsou Způsoby platby (propojené způsoby platby) již aktivní.

Updated on Prosinec 14, 2017

Was this article helpful?

Related Articles

Leave a Comment