U objednávek se nám jistě bude hodit jejich filtrování. Podíváme se, jak filtrování objednávek funguje.
Půjdeme do sekce E-shop -> podsekce Objednávky -> Objednávky.
Zde uvidíme nahoře možnost filtrace objednávek a dole uvidíme seznam našim objednávek. Můžeme využít filtry, abychom se dostali pouze k některým objednávám, které zrovna v danou chvíli potřebujeme.
Pokud bychom chtěli např. vyfiltrovat objednávku, kde email zákazníka je admin@firemnifoto.cz, tak stačí tento email zadat do sloupečku Email a poté klikneme na Hledat.
Pokud budeme potřebovat filtr zrušit, tak klikneme na políčko Zrušit filtr.
Když zadáváme datum, tak stačí vybrat datum z kalendáře, který se nám po kliknutí do políčka objeví. Nemusíte tedy datum zadávat ručně číslo po čísle.
Dále také můžete filtrovat podle stavu objednávek (každou objednávku je možné do určitého stavu přepnout).