Stavy objednávek

Stavy objednávek nám pomohou v orientaci mezi objednávkami a uvidíme, která objednávka je v jaké fázi vyřízení. Stavy jsou dobrým pomocníkem při práci v eshopu, tak se na ně pojďme podívat.

Půjdeme do sekce E-shop -> podsekce Objednávky -> Nastavení.

stav 1

Nahoře uvidíme již některé přednastavené stavy objednávek – jako např. Objednávka vyřízená (to je jediný stav, který nejde smazat), Objednávka odeslaná a další. Také vidíme, že jsou k jednotlivým stavům přiřazené barvy (barvy si můžeme jednoduše měnit – viz dále).

stav 2

 Nastavme si vlastní stav, který se bude jmenovat např. „Nový stav“ (také bychom mohli přepsat některý z přednastavených stavů). Název „Nový stav“ zadáme do prvního políčka.

stav 3

Klikneme na políčko níže a vybereme barvu, která nám bude vyhovovat.

stav 4

Následně půjdeme do sekce E-shop -> podsekce Objednávky -> Objednávky.

stav 5

Zde si klikneme na ikonu šipky u objednávky, u které chceme stav změnit. Sjedeme v roletce na stavy objednávek (pozor – na stavy objednávek bez emailu, u některých stavů je ještě napsáno +email, je to proto, že u stavů můžeme nastavit automatické odesílání určitého emailu zákazníkům, ale o tom až v dalším návodu). Přepneme objednávku do stavu Nový stav.

stav 6

Můžeme vidět, že objednávka se označila barvou, která je ke stavu Nový stav přiřazena.

stav 7

Můžeme si nastavit kolik stavů budeme chtít. Stačí použít políčko Plus u stavů objednávek a tím přidáme kolik stavů bude zapotřebí.

stav 8

Updated on Září 7, 2017

Was this article helpful?

Related Articles

Leave a Comment