1) Přejděte do sekce E-shop – Kategorie produktů.
2) Zde klikněte na ikonu tužky, případně přejděte do podkategorie kliknutím na tlačítko vstup do podkategorií a následně až zde na ikonu tužky u dané podkategorie. Doporučujeme Zboží.cz kategorie nastavit ke všem kategoriím a podkategoriím.
3) Máte-li kategorii či podkategorii otevřenou, najděte políčko „Zboží.cz kategorie„.
4) Zde do políčka vyplňte kategorii ze stromu kategorií Zboží.cz. Zadávat byste měli nejspecifičtější kategorii, tedy poslední položku ze stromu kategorií Zboží.cz.
Příklad:
Máme kategorii Trička pro ženy. Pokud se podíváme do seznamu kategorií, uvidíme, že Zboží.cz má například kategorii Dámské oblečení. My však potřebujeme dostat produkt nejenom do Dámského oblečení, ale i přímo do konkrétní kategorie a to Dámská trička, která je pro naši kategorii nejvíce specifická.
Takto může vypadat celá cesta:
Oblečení a móda | Dámská móda | Dámské oblečení | Dámská trička, tílka a košile | Dámská trička
Nám, ale stačí uvést pouze poslední kategorii z této struktury tedy „Dámská trička„. Zbytek se již do feedu doplní automaticky. Produkt se tak zobrazí nejen v poslední kategorii Dámská trička, ale i v kategoriích Oblečení a móda, Dámská móda, Dámské oblečení, Dámská trička, tílka a košile.
Můžete si všimnout, že při zadání prvních písmen se zobrazí roletka s nabídkou. Jedná se právě o nejspecifičtější kategorie Zboží.cz. Stačí si tedy pouze z našeptávače vybrat.
Pozor: Pokud máte produkt přiřazený k více kategoriím, bude se přiřazovat k té kategorii, která je u něj označena jako Upřednostňovaná.