Automatické párování plateb z účtu

Kde tuto funkci najít a jak přesně ji nastavit?

Funkci aktivujete v sekci E-shop – Objednávky – Nastavení – “Automatické párování plateb”.

Aktivujte pole “Aktivovat párování plateb” a uložte změny.

Nyní se vygeneruje e-mailová adresa, kterou je potřeba zkopírovat a vložit do vašeho internetového bankovnictví jako příjemce o pohybech na vašem účtu. Pokud si s vložením nevíte rady, prosím, kontaktujte přímo vaší banku.

Příklad vložení do FIO banky:

Příklad vložení do Air Bank:

Příklad vložení do UniCredit Bank:

Máte-li e-mail vložený, platby se začnou automaticky párovat. Pokud na váš účet dorazí platba, získáme tuto informaci a zkontrolujeme zda variabilní symbol + částka souhlasí s některou z objednávek na vašem e-shopu. Pokud ano, zobrazí se u objednávky zelený balónek zaplaceno, stejně jako znáte například u plateb od GoPay. Pokud by seděl pouze variabilní symbol, ale částka by byla rozdílná, zobrazila by se ikona modrého balónku. Po najetí kurzorem na tuto ikonu se zobrazí rozdíl v platbách. Kontrola a párování plateb probíhá každých 5 minut.

Jaké banky jsou podporovány?

Prozatím podporujeme pouze tyto banky. Pokud zde není vaše banka uvedena, kontaktujte nás. Rádi implementaci rozšíříme, pokud nám s implementací pomůžete. Kontaktovat nás můžete na e-mailu podpora@bohemiasoft.com.

CZ:
– Air bank
– ČSOB
– Fio banka
– Komerční banka
– Moneta
– Raiffeisenbank
– Sberbank
– UniCredit Bank

SK:
– Prima banka

Tato funkce je dostupná pouze v tarifu Exclusive.

Updated on Září 21, 2020

Was this article helpful?

Related Articles

Leave a Comment