Online chat vám umožní rychle a pohotově reagovat na dotazy návštěvníků vašeho eshopu. Je dobré mít pro návštěvníky online chat přichystaný. Jeho aktivace je otázkou jen chvíle, protože máme již řešení implementované přímo v administraci.
Nejdříve půjdeme do sekce Aplikace -> podsekce Online chat.
Úplně dole budeme mít registrační formulář, který vyplníme (email se přednastaví přihlašovacím emailem, který používáte pro přihlášení do administrace, ale můžete ho přepsat na jakýkoli jiný). Email a heslo použijeme následně pro přihlášení do administrace SmartsUpp. Klikneme na Registrovat.
Objeví se nám oznámení o tom, že náš eshop je nyní napojený na online chat, který můžeme najít na veřejné části našeho eshopu.
Live chat vypadá po otevření na eshopu takto.
V administraci v pravém dolním rohu můžeme kliknout na možnost Přejít do administrace.
Objeví se nám přihlašovací formulář, kam vyplníme náš email, který jsme zadali při registraci, a také heslo. Klikneme na Přihlásit se.
Tím jsme se dostali do administrace SmartsUpp. Nejdříve budeme před sebou mít vyskakovací okno, kde můžeme buď spustit průvodce nebo můžeme průvodce přeskočit.
V levém menu najdeme řadu zajímavých možností. První z nich jsou Návštěvníci. Zde vidíme aktivní návštěvníky, kteří např. čekají na naší odpověď.
Stačí na návštěvníka kliknout a objeví se vyskakovací chatovací okno, kde můžeme kliknout na Připojit se do konverzace.
Nyní můžeme bez problémů s návštěvníkem našeho eshopu chatovat.
Dále v levém menu najdeme např. Statistiky.
Vidíme, že statistiky jsou velice bohaté a nabízí nám celou řadu různých údajů pro vyhodnocení aktivity chatu.
Dále v levém menu najdeme řadu dalších možnosti včetně Video nahrávek návštěvníků.