Online chat

Online chat vám umožní rychle a pohotově reagovat na dotazy návštěvníků vašeho eshopu. Je dobré mít pro návštěvníky online chat přichystaný. Jeho aktivace je otázkou jen chvíle, protože máme již řešení implementované přímo v administraci.

Nejdříve půjdeme do sekce Aplikace -> podsekce Online chat.

chat 1

Úplně dole budeme mít registrační formulář, který vyplníme (email se přednastaví přihlašovacím emailem, který používáte pro přihlášení do administrace, ale můžete ho přepsat na jakýkoli jiný). Email a heslo použijeme následně pro přihlášení do administrace SmartsUpp. Klikneme na Registrovat.

chat 2

Objeví se nám oznámení o tom, že náš eshop je nyní napojený na online chat, který můžeme najít na veřejné části našeho eshopu.

chat 3

Live chat vypadá po otevření na eshopu takto.

chat 3a

V administraci v pravém dolním rohu můžeme kliknout na možnost Přejít do administrace.

chat 4

Objeví se nám přihlašovací formulář, kam vyplníme náš email, který jsme zadali při registraci, a také heslo. Klikneme na Přihlásit se.

chat 5

Tím jsme se dostali do administrace SmartsUpp. Nejdříve budeme před sebou mít vyskakovací okno, kde můžeme buď spustit průvodce nebo můžeme průvodce přeskočit.

chat 6

V levém menu najdeme řadu zajímavých možností. První z nich jsou Návštěvníci. Zde vidíme aktivní návštěvníky, kteří např. čekají na naší odpověď.

chat 7

 Stačí na návštěvníka kliknout a objeví se vyskakovací chatovací okno, kde můžeme kliknout na Připojit se do konverzace.

chat 7a

 Nyní můžeme bez problémů s návštěvníkem našeho eshopu chatovat.

chat 7b

 Dále v levém menu najdeme např. Statistiky.

chat 8

 Vidíme, že statistiky jsou velice bohaté a nabízí nám celou řadu různých údajů pro vyhodnocení aktivity chatu.

chat 8-1

 Dále v levém menu najdeme řadu dalších možnosti včetně Video nahrávek návštěvníků.

 

Updated on Září 5, 2017

Was this article helpful?

Related Articles

Leave a Comment