Video návod
Textový návod
Pro každý eshop jsou důležité statistiky. Ty najdeme v sekci Statistiky.
Po kliknutí na políčko Statistiky se nám ukáží jednotlivé podsekce (Návštěvnost, Návštěvníci atd.). Pokud klikneme na Návštěvnost, tak se zobrazí ještě další možnosti (Návštěvy, Návštěvy ze Seznamu, Návštěvy z Google, Přímo zadané URL). My si nyní rozebereme možnost Návštěvy.
Po kliknutí na Návštěvy se nám zobrazí následující stránka.
Nejdříve si navolíme datum, za které chceme statistiky zobrazovat. Stačí do políčka kliknout a vybrat datum z kalendáře.
Vedle si zvolíme, jak se mají data zobrazovat – jestli denní, týdenní nebo měsíční. Pokud zvolíme např. týdenní, tak uvidíme návštěvy rozdělené do jednotlivých týdnů.
Pokud bychom zvolili týdenní, tak dané sloupečky v grafu níže budou zobrazovat návštěvy za jednotlivé týdny (pokud bychom zvolili denní, tak uvidíme návštěvy za jednotlivé dny).
Vpravo se ještě můžeme podívat na souhrnné statistiky za zvolené období. Pokud zvolíme období např. od 1.11.2016 do 1.12.2016 a z roletky vybereme denní, tak vpravo uvidíme celkovou návštěvnost (na obrázku 3.991 návštěv) a průměr (v našem případě se jedná o průměr za den, protože máme zvolené z roletky denní statistiky – zde průměrně 128,74 návštěv za jeden den).
Pokud bychom zvolili denní, tak jednotlivé sloupečky v grafu budou zobrazovat návštěvnost za jednotlivé dny.
Na sloupeček stačí vždy jen najet a uvidíte, jakou hodnotu přesně daný sloupeček zobrazuje.