Slovak Parcel Service (SPS)

Nejprve kontaktujte přímo společnost SPS (sales@sps-sro.sk), se kterou si sjednáte podrobné podmínky a následně obdržíte údaje na propojení s e-shopem.

1. Jakmile již údaje máte, přejděte v administraci e-shopu do sekce E-shop – Poštovné – Slovak Parcel Service.

2. Vyplňte údaje na propojení a uložte.

3. Následně si dopravu SPS aktivujte a to v sekci E-shop – Poštovné – Způsob dopravy.

4. Aktivujte možnosti SPS, které chcete využívat a nezapomeňte změny uložit.

5. Nezapomeňte nastavit limity dopravy a propojit je s příslušnými platbami v nastavení každé možnosti dopravy kterou chcete aktivovat.

6. Například takto. Od hodnoty objednávky 0 EUR do 999999999 EUR (nekonečna) je doprava zpoplatněna částkou 5 EUR.

7. Doprava na e-shopu může následně vypadat například takto při zovlení SPS doručení do boxu.

Jak odeslat objednávku do SPS?

8. Přejděte do sekce E-shop – Objednávky – Objednávky.

9. Označte objednávku, kterou chcete odeslat.

10. Následně klikněte na ozubená kolečka.

11. Zvolte SPS SK.

12. Pomocí tlačítka úpravy, můžete zvolit doplňkové služby.

13. Pokud máte vše zkontrolováno a nastaveno jak potřebujete, můžete objednávku exportovat.

14. Po exportu objednávek přejděte do sekce Eshop – Poštovné – Slovak Parcel Service.

15. Nyní vidíte seznam objednávek, které jsou připraveny na tisk štítků a předávacího protokulu.

16. Tisk štítků provedete tlačítkem „Tlač štítkov“.

17. Nyní si můžete vygenerované štítky stáhnout pomocí „Stiahnuť štítky“.

18. Jakmile máte štítky vygenerované, můžete pokračovat vygenerováním předávacího protokolu viz tlačítko „Vygenerovanie odovzdávacieho protokolu“.

19. Následně si jej můžete opět stáhnout a vytisknout.