Seznam nespolehlivých zákazníků

Speciální sekce nespolehlivých zákazníků, možnost přidání z objednávky i z registrovaných uživatelů. Funkce ručního přidání jakéhokoli nespolehlivého zákazníka. Rychlé vyfiltrování všech objednávek zákazníka ze seznamu. To je nová funkce, kterou již nyní naleznete ve svých administracích.

Připravili jsme pro vás speciální sekci Nespolehliví zákazníci, kde můžete všechny nespolehlivé zákazníky spravovat. Ale pojďme od začátku a ukažme si, jak funkce funguje. Nespolehliví zákazníci jsou kontrolovaní na základě emailu.

Předpokládejme, že jste dostali objednávku od zákazníka, který si permanentně nepřebírá zásilky. Tato objednávka se vám ukáže v sekci E-shop -> Objednávky -> Objednávky.

Zde stačí u objednávky kliknout na ikonku „plus“ a z nabídky zvolit poslední ikonku. V tuto chvíli se email daného zákazníka (včetně jména) umístil do sekce Nespolehliví zákazníci (o té si povíme za chvíli).

Označí se automaticky všechny objednávky, které kdy tento člověk pod daným emailem na vašem eshopu kdy uskutečnil.

Pokud se pod daným emailem uskuteční další objednávka, tak i tato bude barevně označena.

Stejným způsobem fungují i registrovaní zákazníci. Pokud je nespolehlivým zákazníkem někdo z registrovaných uživatelů, tak stačí jít do sekce E-shop -> Registrovaní uživatelé -> Přehled zákazníků.

Pokud jsme nespolehlivého zákazníka označili již v objednávkách a jeho email se shoduje s emailem registrovaného uživatele, tak i tento uživatel je automaticky označen barevně. U každého registrovaného uživatele máte k dispozici stejnou ikonku jako u objednávek. Stačí kliknout a zákazník se označí jako nespolehlivý. Pokud označení zrušíte, tak již nebude za nespolehlivého považovaný. Vše funguje i obráceně – označíte registrovaného zákazník, tak všechny jeho objednávky uvidíte také barevně zvýrazněné.

Nyní jsme si ukázali, jak označovat nespolehlivé zákazníky v objednávkách i v registrovaných zákaznících. Jakéhokoli zákazníka označíte, tak jeho údaje uvidíte v sekci Nespolehliví zákazníci. Pojďme se na ní podívat.

Sekce vypadá takto, ale pojďme si jí projít podrobněji.

v první části tabulky uvidíte sloupeček Úpravy. V něm jsou dvě ikonky. Ikonka křížku slouží ke smazání a druhá ikonka vám zobrazí všechny objednávky nespolehlivého zákazníka – a je jedno, zda je zákazník registrovaný nebo ne. Po kliknutí na ikonku budete přesměrováni do sekce objednávky, kde se automaticky vyfiltrují objednávky tohoto zákazníka. Pozor – abyste znovu viděli všechny objednávky od všech zákazníků, tak si prosím nezapomeňte filtr opět zrušit. To, zda se jedná o registrovaného zákazníka nebo běžného zákazníka, který u vás jen udělal objednávku, tak tuto informaci najdete ve sloupečku Typ.

V druhé polovině tabulky uvidíte jméno uživatele a jeho emailovou adresu. V posledním sloupečku je možné provádět hromadné mazání nespolehlivých zákazníků. Stačí požadované zákazníky zaškrtnout a kliknout na ikonu ozubených koleček, kterou vidíme níže na obrázku.

Nahoře nad tabulkou jsou ještě filtry, podle kterých můžete velice rychle zákazníka v seznamu najít. Je možné filtrovat podle emailu, jména a typu (registrovaný, neregistrovaný).

Co když se ale dostanete do situace, kdy už seznam nespolehlivých zákazníků máte? Musíte čekat, až udělají objednávku? Nemusíte. Přidali jsme ještě funkci ručního přidání nespolehlivého zákazníka. Kliknutím na políčko Přidat nespolehlivého zákazníka můžete přidat zákazníkův email.

Otevře se okno pro zadání emailu. Můžete takto velice snadno a rychle přidat kolik zákazníků chcete.

Doufáme, že se vám nová funkce líbí a že budete mít nespolehlivých zákazníků co možná nejméně 🙂

Updated on Květen 10, 2018

Was this article helpful?

Comments

  1. mne to nejde a po nabehnutí kurzoru vidáím prazdne okienko a napis unreliable_title

    1. Dobrý den Bohuši,
      můžete prosím poslat na podporu (info@bohemiasoft.com nebo přes autorizovaný dotaz z administrace) o jaký eshop se jedná? Podíváme se na to.
      Děkuji.
      David

  2. Dobrý den
    Mám stejný problém, dotaz jsem již poslala, podle vašich kolegů se vám to zobrazuje, ale mně nikoli.
    Sem to píši hlavně kvůli ostatním.
    Děkuji
    Hanka

    1. Dobrý den Hanko,
      kolegové z technické podpory to jistě prověří a dají Vám co nejdříve vědět.
      Určitě zvládneme problém vyřešit.
      David

  3. Dobrý den
    zajímalo by mě, zda lidé na seznamu nespolehlivých pod daným e-mailem mohou dále nakupovat, nebo zda je tato možnost automaticky zakázána.
    Děkuji

    1. Dobrý den, Ivano,
      ano, nakupovat je stále možné. Jde o zvýraznění v administraci, že s tímto zákazníkem byly již v minulosti problémy. Takový zákazník může nakoupit a Vy s ním můžete vyřešit např. zaplacení předem před odesláním zásilky.
      Pokud byste měla ještě nějaký dotaz, tak nám neváhejte napsat.
      David

Leave a Comment