PPL, PPL ParcelShop – nastavení

Možnost využívání dopravce PPL umožňuje systém Webareal několika způsoby. Nastavení dopravce naleznete v sekci „Eshop / Poštovné / Způsob dopravy“, kde jsou zobrazeny všichni podporovaní dopravci, dohledejte v přehledu nastavení pro PPL:

Nastavení PPL (Bez objednání svozu) – „2“ umožňuje pouze nastavení  základních parametrů PPL dopravce, bez možnosti objednání svozu, bez možnosti využívání výdejních míst PPL ParceShop, bez tisku štítků. Jde o původní, starou implementaci PPL. V případě, že chcete PPL využívat naplno a komfortně, tak v tomto nastavení PPL deaktivujte a přejděte do boxu nastavení PPL „1“.

Jak vidíte zde máte 2 možnosti PPL služeb:

  • PPL
  • PPL ParcelShop

Služba PPL – vaše objednávky jsou doručeny zákazníkovi „do ruky“ přímo kurýrem PPL.
Služba PPL ParcelShop – vaše objednávky jsou doručeny zákazníkovi na výdejní místo, které je označeno logem „PPL ParcelShop“. Z jakého místa si zákazník váš balík vyzvedne, si sám určí v košíku při dokončování své objednávky.

Samozřejmě můžete ve vašem eshopu nastavit obě služby a nabídnout tak zákazníkovi více možností dopravy. Vlastní nastavení obou služeb nabízí stejné možnosti a zobrazíte je kliknutím na ozubené kolečko o zvolené služby:

Jak vyřídit PPL objednávky, jak vytisknout štítky, jak zaslat zákazníkovi informační email a další podrobnosti naleznete v tomto návodu.

Updated on Únor 22, 2019

Was this article helpful?

Leave a Comment