Facebook chat

Facebook je jedna z nejpopulárnějších sociálních sítí. Využíváte jej k podnikání? Pokud ne, určitě Facebook doporučujeme. Využít můžete i Facebook messenger, který na vašich stránkách použijete jako chatovací okno. Jak přesně si tuto funkci na e-shop aplikovat naleznete v návodu níže.

1) Přihlašte se do vašeho Facebook účtu a otevřete si vaší Facebook stránku.

2) Klikněte na sekci „Nastavení„.

3) Zde zvolte možnost „Platforma Messengeru„.

4) Dále najděte odstavec „Plugin pro zákaznický chat“ a klikněte na tlačítko „Nastavit„.

5) Nyní se dostáváme do „Nastavení zákaznického chatu“. Pokračujeme tlačítkem „Další„.

6) Jako první si nastavte jazyk, ve kterém budete se zákazníkem komunikovat.

7) Dále si zvolte uvítací větu, která se v messengeru bude zobrazovat.

8) Pokud jste s výsledkem spokojeni (náhled vidíte na pravé straně), můžete pokračovat tlačítkem „Další„.

9) V dalším kroku si zvolíte barvu chatu. Klasicky se zobrazuje modrá barva, která je pro Facebook charakteristická. Barvu si však můžete navolit dle vašich potřeb.

10) Pokud barvu změníte, zobrazí se vám náhled chatu se zvolenou barvou. Jste-li s barvou spokojeni, pokračujte tlačítkem „Další„.

11) Poslední co musíte nastavit jsou domény, na kterých chcete chat zobrazovat. Zadejte tedy název domény či domén včetně http či https.

12) Nyní již můžete kód zkopírovat. Kód zkopírujete pouhým kliknutím do okénka s kódem. Máte-li kód zkopírovaný (obrazovka zezelená) pokračujte tlačítkem „Dokončit„.

13) Po stisknutí tlačítka se vám zobrazí stránka s poděkováním. Stiskněte tlačítko „Hotovo“ a přihlašte se do administrace vašeho e-shopu.

14) Přejděte do sekce Obsah webu – Struktura webu – Patička webu.

15) V textovém editoru stiskněte tlačítko <> (zdrojový kód).

16) Zkopírovaný kód vložte do nově otevřeného okna a vše uložte. Nejprve stiskněte tlačítko OK a následně Uložit.

17) Výsledek pak může vypadat například takto.

 

Updated on Květen 24, 2019

Was this article helpful?

Related Articles